úterý 1. října 2024

Podzim na zahradě

Protože mi letošní podzimní povodně zničily zahradu a půda je kontaminovaná , rozhodla jsem , že příští rok budu pěstovat v zemi jen květiny a nebo co se nejí a je jen na ozdobu. Takže okrasné dýně a dýně na vyřezávání na Halloween. Slunečnice . 

Stěžejní úroda bude příští rok na balkoně , moc se tam toho nevleze , takže už teď musím kupovat semínka s rozmyslem . . . .








Po 14 dnech začala růst a zelenat se konečně tráva , takže zahrada už nevypadá tak neutěšeně . První den po povodních , kdy se tam dalo v gumákách dostat , jak jsem tam viděla tu spoušť , tak jsem málem brečela

Třapatky přežily , ale nekvetou . Rozchodník je celý zabahněný . Kvetou hezky pouze růže

Všem na zahradách uschla po povodních kvetoucí levandule . Jsou z nich jen uschlá košťata . Přítel byl tak hodný , že mi je pomohl ostříhat a teď budeme čekat , jestli na jaře vyraší a nebo se s nima budeme muset rozloučit

Rvalo mi srdce , že jsem kvůli povodním musela vyhodit celou naši kontaminovanou podzimní úrodu - brusinky , fíky ,  pepína , kustovnici/goji , šípky




MARIBELLA



 
                                                                     Růže MAXI VITA


                                                                          MARIBELLA



                                                      Třešně už začínají shazovat listí


V pokojíku mladšího syna jsem se snažila navodit podzimní atmosféru. Na vystřihovánky do oken už nemá věk 


                                                 V závěsu jsou světýlka - není to moc vidět 
 
                                            

                                                                 TIP na Instagram 
                                           
                               https://www.instagram.com/kozohrbetska_zahradka/

Žádné komentáře:

Okomentovat