čtvrtek 15. srpna 2024

Na čaj

Už měsíc a půl si doma předáváme nějaký bacil. Je to dost zlé, starší syn i přítel měli šílené záchvaty kašle, dokonce je poslali lékaři na rentgen plic a chtěli je hospitalizovat, protože v testech nevyšlo nic a oni nevěděli, co těm dvěma vlastně je. Syn už byl z toho kašle vyřízený, kašlal v kuse i v noci, vůbec se nevyspal. Začala jsem mu dělat čaj ze slézu, normálně by ho nevypil, ale krk ho z toho suchého kašle už tak bolel, že si dal říct a čaj pil. 

Ten bacil má inkubační dobu až 20 dní, takže teď to dostal mladší syn a taky se hodně trápí. Bolí ho břicho nechce nic jít. Sléz je dobrý i na žaludek. Koupila jsem mu na zkoušku proteinový nápoj, v nabídce je jich hodně, no byl docela oříšek vybrat něco vhodné pro dítě a bez laktózy ( Fortini a ani Nutridrink, MANA drink po přečtení co obsahuje syn vlastně nemůže)

Snažila jsem se vytrhnout sléz divoký i s kořeny, to se mi u několika rostlin povedlo, ale bohužel se mi rostliny na zahradě neujaly.

Takže kupuju slezový čaj a přidávám si k němu můj maurský sléz ze zahrádky

https://www.ireceptar.cz/zdravi/slez-maursky-ucinky-20330315.html



Přítel, když byl minule na zahradě tak mávl směrem ke křačiskům růže Karpatia a prý na co to je (on se z toho nenají a zabírá to hodně místa) tak jsem mu řekla, že na čaj , zatvářil se , nadšený nebyl








Brusinka velkoplodá



                       https://www.ireceptar.cz/zdravi/napoj-z-aloisie-a-agastache/

Na výrobku píší, že je nápoj je bez lepku a bez mléka. Bohužel ve složení je uvedeno mléko ale k tomu laktáza. Nenašla jsem tam, že by obsahoval sóju, proto jsem ho vzala. Oba kluci mají alergii na sóju. A chutná.
Jen je šíleně, ale šíleně drahý !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat