neděle 4. srpna 2024

Zahrada a balkon po návratu z dovolené

Poprosila jsem před odjezdem souseda, zda mi zahradu pohlídá a občas zalije. Po návratu džungle. Co utrpělo největší újmu byly lilky, ty jsou choulostivé, jakmile nemají denně vodu, okamžitě se plody zcvrknou.

Pak si asi nevšiml jahod u kadibudky, takže ty jsou hodně uschlé, ale po ostříhání jsem zhodnotila, že budou v pohodě, že to přežijou. Jednomu fíku zežloutly a opadaly listy, plody naštěstí ještě drží

Posbírala jsem velkou úrodu malin. Černé už byly hodně přezrálé už kvasily.

Na balkoně všechno přežilo, akorát rajčata chytla plíseň. Samozavlažovací truhlíky se osvědčily






                    Plno přerostlých cuket, plno malin, hooodně kopru, máta, merlík jahodový,  po cestě na zahradu jsem si nasbírala i černý bez


                                                    Druhá vlna kvetení popínavé růže



                                        Moje milovaná nádherně vonící růže už konečně pořádně kvete



Bishop crown - až dozraje bude červená, ale už teď je nádherná

                                                               Maliník HEBAN



                                                Všude kopr, kopr a zase kopr ( vysévala jsem ho snad 3x a pořád nerostl a teď najednou asi vyrostli všechny najednou








Po otrhání napadených listů vypadají rajčátka jak oškubané slepice, tak jsem zkusila mezi ně vysadit bazalku


Žádné komentáře:

Okomentovat