pátek 6. září 2019

Co se mi nelíbi . . . .

Náš starší syn má 8 let a chodí do 3 třídy základní školy. Od školky na nás naléhal, že chce mobilní telefon, protože ho všichni mají. Na základní škole už to bylo horší, prý že se mu spolužáci smějí, protože je jediný ze třídy, který ho ještě nemá. Dlouho jsme odolávali. Když jsem přišla pro syna odpoledne do družiny, tak všechny děti seděly kolem zdi s mobilními telefony v ruce a hleděly do telefonu a hrály hry, místo aby byly venku. Pro mne šílený pohled. Učitelka klábosila někde na chodbě a kdybych ji nešla říct, že si beru dítě domů, tak snad ani nezaregistruje, že ji někdo chybí. Nezájem dětí nezájem učitelů. Řekla jsem si, že to takhle teda ne!! Bohužel nás to taky semlelo. Když jsme mu telefon nechtěli pořídit my, tak si na něj sám našetřil peníze z dárků od babiček na narozeniny a na vánoce. Tyto narozeniny už měl dost našetřeno a teď má lepší telefon než já a tatínek dohromady.
Syn měl povoleno od tatínka nosit telefon do školy jen v pondělí a pátek. Včera nastala výjimečná situace, že měl sebou ve škole telefon. Volal mi, že mu bylo ve škole špatně, zvracel a měl průjem. Dneska volal, že si skřípl prst a strašně ho bolí. Je to pro mne nová situace. To že mu bylo včera špatně, to beru, ale to že si skřípl prst? Od toho je tam snad učitelka, aby zhodnotila situaci, zda ho má zlomený nebo zda se to zvládne bez lékařského ošetření, poradila mu co s tím, že si má chladit. Mám teď docela obavy, že syn bude volat, při každé ,,blbině,, a nebude umět řešit krizové situace sám, že ho to nepřipraví do života. Doposud jsem tu pro něj byla, ale už je velký kluk a nemůžu mu stát pořád za zadkem a hlídat ho

Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, příběhy, tipy, rady, nebo se jen chcete svěřit jak to s odoláváním proti současného trendu - kdy děti čumí celý den buď do telefonu, na telku nebo do PC, tak dejte vědět. A jen tak náhodou jsem zrovna dnes narazila na jeden blog, kde se také řeší aktuální téma, o kterém si chtěl včera povídat přítel


MATEŘSKÉ VYHOŘENÍ
http://zabi-rybnicek.blogspot.com/
Děti A MOBILY
http://zabi-rybnicek.blogspot.com/2019/05/deti-mobily-televize-dalsi-vyhody-nase.html?m=1

jo a ještě jeden blog na zkouknutí
http://www.krkavcimatka.cz/

a nakonec
http://www.msn.com/cs-cz/zpravy/dom%c3%a1c%c3%ad/ne%c5%be-se-odpojit-od-internetu-to-rad%c5%a1i-t%c3%adpnou-cigaretu-kou%c5%99%c3%adc%c3%adch-teenager%c5%af-ub%c3%bdv%c3%a1/ar-AAGRNtB?ocid=ientp

Žádné komentáře:

Okomentovat