úterý 3. září 2019

Květové vody

Asi před rokem jsem na jednom slovenském blogu našla postup, jak vyrábět domácí květovou vodu - levandulovou do žehličky. - odpařování přes poklici. Když jsem pak na netu hledala další možnosti, tak všichni mají stejný postup - bylinku do vody namočí ( já také máčala). Asi před týdnem jsem viděla video u Liziqi, jak si vyrábí květové vody a začala jsem se o to opět zajímat. V naší knihovně jsem našla jen jednu jedinou použitelnou knihu. Přístroj stojí šílené peníze.



                Blog, na kterém byl uveden postup už nemůžu najít, ale recept jsem našla na Fleru :

                            https://www.fler.cz/blog/diy-navod-levandulova-kvetinova-voda-42977
                                     
                                                   A blog, který má co říci :

                                    https://www.kouzlovuni.cz/tag/destilacni-pristroj/

Na různých blozích jsou recepty na květovou vodu - bylinky se máčí ve vodě s jablečným octem a podobně. je to nejjednodužší postup. Ale o tomhle této příspěvek není, to si najde každý sám . . . . .

Žádné komentáře:

Okomentovat