Tak zde nakupuju poprvé a naposled - komunikace na bodu 0. Objednáno koncem ledna, došlo teď v půlce dubna. Po 2 urgencích, mělo dojít koncem března. Protože žádná komunikace, nevěděla jsem co, kdy, jak, . . . . .
Vzala jsem dva stejné rybízy a jeden horší jak druhý. Jeden až zasadím bude nakřivo. Oba jsou nějak divně naroubované. Jeden má větvičky narostlé šíleně, vůbec nevím, jak jej mam zakrátit, na tohle bych potřebovala zkušeného zahradníka. A to ještě nevím, v jakém stavu jsou kořeny, rozbalit bal se chystám zítra, doufám, že se nebudu chytat za hlavu, co jsem to zase koupila za odpad . . . .
https://www.youtube.com/watch?v=tGNb73xehvU
Zabaleno opravdu slušně (i zásilka i jednotlivé rostlinky), poštovné nic moc (ale aspoň platím jedno poštovné za vše, u KRUHU mi vyskakuje u každé položky jiné poštovné, když chci 4 věci, každá má jiné poštovné, tak to mi jako poštovné nesloučí a nedají věci do jednoho balíku??) MÁTE NĚKDO S TÍM ZKUŠENOST?
P.S. Tak bohužel, každá položka půjde zvlášť, když se položky rozhodí do tří cen poštovného tak, tak třetí poštovné bude 0, ale i tak za poštovné dám více jak za zboží
Zakoupeno STARKL :
Růžový rybíz Gloire De Sablon (je prý sladší než červený)
Růže Theo Clevers (růžová, nevoní, jedlá, snese minus 18)
Růže Lawinia (popínavá, voňavá)
Mučenka Frederick (maracuja, aby byly plody musím mít dvě rostliny, to jsem nevěděla))
P. S.
Žádné komentáře:
Okomentovat