sobota 11. května 2024

OSTRAVA !!! druhá část

 https://www.ostravainfo.cz/cz/objevuj-ostravu/neznama-ostrava/601-co-znamenaji-ty-tri-vykricniky.html


Dnes jsem opět jela se synem tramvají do Centra (probíhá zrovna mistrovství v hokeji, takže mazec) do kroužku kreslení. Zase jsem si udělala krátký okruh. Dnes hlavně po obchodech 

Začátek Stodolní (před 25 lety jsme tam s kámoškami trávily každý víkend, zážitky k nezaplacení, teď hrůza děs, obloukem se vyhnout) 


Zde kdys stávala Koksovna Karolina, mamka tam pracovala, všude špína a smrad, já byla tak 3letý smrad, když mě tam vzala. Dnes moderní část Ostravy, ušla si dlouhou cestu



Zrovna dnes tam byl festival Burger Street Ostrava . Koupila jsem klukům bezlepkové makronky

                                                https://burgerstreetfestival.cz/



                   Pistáciová, kakaová, maracuja, dračí ovoce - všechny výborné



              Socha Věry Špinarové - někteří Ostravané ji chtěli dát pryč, nakonec zůstala 


                                                               Husův sad 



Letos byla otevřena Papilonia. Moc jsem se tam těšila, říkala jsem si, ze zajdeme až opadnou první návaly po otevření. Docela zklamání. Strašně horko. Cena šílená. Chtěla jsem objednat vstupenky přes internet ať máme slevu, ale nevěděla jsem, zda to časově zvládneme. No chyba












A zase Geicha 🍸


Na Karolíně jsem vplula do knihkupectví a koupila knížky, byla akce. A v knize jsme doma našli slevový kupón na další nákup, určitě ho uplatníme komiksy jsou drahé 


Žádné komentáře:

Okomentovat