pondělí 17. června 2024

Jahůdkobraní

                                                                              💗


Začalo období, kdy denně sklízím na balkoně jahůdky. A taky denně uštipuji výhony. Na zahradě jahůdky rostoucí divoce v trávě jsou sladší a lepší než ty, co jsem zasadila do květináčů a vyvýšených záhonů
Jahůdky na balkoně mi napadly mšice a molice, stříkala jsem je bio přípravkem a pak Alpou zředěnou s vodou






Tyhle jahody mi přišly poštou nedávno, jsou jednou plodící pozdní, tak jsem čekala, jestli letos vůbec bude úroda


                                                           Jahodník MALWINA pozdní
                                                    https://tetajana.cz/2019/06/malwina/




Letos jsou červené maliny dříve zralé než žluté a černé , ty ještě nemají ani květy. Bohužel nevím co je to za odrůda červených malin, koupila jsem je kdysi ve výprodeji v Albertu. A hned vedle . . .



       


V předzahrádce to vypadá jak po výbuchu. Ještě stále to není hotové


Mým růžím daly dost zabrat kromě hrabošů i mšice - i když jsem poupata pravidelně stříkala, bio prostředky, bohužel to moc nepomohlo, pořád pršelo a postřik se smýval. Konečně tento víkend první květ a jak voní !!!


                                                                         Květ lilku ROSA BIANCA


Přítel mi koupil čerpadlo na baterky. Jsem mu za to moc vděčná. Vedle mě soused čerpal vodu a ten kravál a smrad byly šílené, člověk si chce o víkendu odpočinout a musí čmuchat nedobrovolně smrady. Já své čerpadlo zvládnu obsloužit sama a nikoho neobtěžuju smradem a ani hlukem


To je nádhera ! Já tam mám tak akorát slimáky a jednu ještěrku a jednoho kosa. Občas zabloudí čmelák. A plno žravé havěti .Tip na blog :


Žádné komentáře:

Okomentovat