neděle 30. června 2024

Smoothie Maker - narozeniny

 Ten rok uběhl jako voda a opět narozeniny. A opět vymýšlení co bezlaktozového, co bezlepkového připravit na pohoštění. Naštěstí bylo takové vedro, že se hlavně pilo podávaly se zmrzliny a nanuky. Ovoce se mi v obchodě hezké a čerstvé nepodařilo sehnat. Borůvky plesnivé, meloun olezlý, no hnus.

Takže se muselo běžet na zahradu pro naše ovoce na mixování. Syn je spokojený. Mixuje teď kde co






                                                           Knížka od bráchy


                                    Mladší syn dostal plno oblečení s Anime obrázky
                                               ( a plno dalších a dalších dárků)




                                    Některé plody jsou větší než můj nehet u palce



Starší syn nechce zeleninu ani moc nejí ovoce. Ale strašně mě potěšilo, že se dožadoval dalších domácích kanadských borůvek - prý jsou moc dobré. Tak to mám radost, že to moje trápení za zahradě stálo za to. Borůvky jsou úžasné, už uvažuji, kde vysadím další.

No, ale zklamal mě bílý rybíz, je moc kyselý, ten nechutná. Kamčatské borůvky taky nechutnají. Dokoupila jsem další maliníky Valentinu a Megan. Angrešt prý ujde. I když to po těch dubnových mrazech vypadalo, že nebude žádná úroda, tak nakonec něco máme 💓




Žádné komentáře:

Okomentovat