středa 19. června 2024

Lákání bedrunek

Včera jsem se dočetla, že žluté stužky mohou přitahovat slunéčka. Tak jsem večer, když už nebylo takové parno naběhla na zahradu. Po cestě na zahradu v obchodě žluté stužky neměli, tak jsem vzala utěrku. Mšice mi úplně zničily poupata růži, i když jsem je stříkala a ručně obírala, prostě smůla. Teď to vypadá na zahradě divně, až to zmokne to budu muset sundat, do té doby si snad ty stužky seženu, pokud to bude mít nějaký výsledek 👍

P.S. Moc to teda nefunguje, ani jedna bedrunka se neobjevila



Včera jsem se hodně rozčílila - ta růže úplně vpravo je nová a měla zaručeně vonět, a co? Nevoní!! Zase jsem naletěla!!


                                               https://www.zahradazprirody.cz/l/cekani-na-berusku/



   Poštou mi přišla sadba bedel. Dala jsem ji do prostoru mezi třešně i višně, takový hezký čtverec.



                         Dala jsem taky sítě na kanadské borůvky - a kos bude mít po ptákách
                            P.S. Moc se mi to teda neosvědčilo, když sekám trávu, neustále zachytávám sekačkou za oka na síti a nadělám spíše více škody než užitku


                                                                      TIP NA KNIHY









Žádné komentáře:

Okomentovat