středa 24. července 2024

Cukety

Cukety jsem nepředpěstovávala, semínka jsem sadila přímo na stanoviště, úrody jsme se dočkali tedy později. 

Z melounů a dýni nebude letos zase nic. Patizony jsem letos nesadila, i když semínka jsem měla, někam jsem je založila 

P. S. Tak patizony už se našly, vysela jsem je, začaly kvést a plodit až teď 


                                                                Green Griller F1


                                                                  Striato d'Italia


                                                             Lungo Bianco

 
                                                                  Golden Marbre


                                                                   Gold Rush F1

  
                                                                   Tykev Goldena





                                                 Suším i semena měsíčku na příští sezonu



                                            Green Griller (moje děti to opět nejedli) 



Žádné komentáře:

Okomentovat