pondělí 1. července 2024

Harvest time !!!

                                      Konečně se dá na zahradě něco pořádného sklízet i do košíků a nejen do pusy


Brambory zatím ze dvou květináčů

 
Musela jsem sklidit česnek, i když ještě nebyl zralý, ale počasí mu nepřálo, některé stroužky už začaly hnít. Zde 1/3 úrody . . .. 


Sklízím bazalku, mátu, poupata lichořeřišnice, jahůdky, jahody, rybíz, mochyni

Přítel dostal povolení sklidit bobkový list, ale pak se k tomu nedostal, mordoval se s divokým maliníkem, který terorizuje nás i sousedy 







     Merlík jahodový slimáci tak znehodnotili, že se nedal použít ani na jídlo a ani do vázy
P.S. 10.7.24 Už mi roste nová generace, radši ho nepřesazuji, nechávám ho kde se vysemenil, ať mi přežije a mám konečně aspoň trochu slušné plody na sběr, slimáci mu zatím dávají pokoj





Občas i něco dostanu jen tak, nebo za výměnu (od souseda cukety za česnek, Denivky od paní sousedky, třešně od matky přítele)

Borůvek máme požehnaně


                                           Sléz maurský ze samovýsevu (původní semínka z Permasemínek)



        




                                                                    Lilek (mám dvě rostlinky a je na nich plno květů, tak snad bude úroda, lilek pěstuju vůbec poprvé a nemám s ním žádné zkušenosti)


                                          Snad se letos dočkáme bohaté úrody liči. Rostlinek mám všude po zahradě plno ze samovýsevu, bohužel hodně jich zlikvidovali slimejši, i když liči šíleně píchá

                      Tak si tak v klídku pleju a najednou vedle mě obrovský brouk

Žádné komentáře:

Okomentovat