neděle 28. července 2024

Dovolená 2024 BIBIONE

                                                                Bazény v našem resortu. 



                                                          Kluci poprvé v životě u moře





TAK JAKO KAZDY ROK NA DOVOLENE JE PROBLEM SEHNAT BEZLEPKOVOU STRAVU. 

V nějakém marketu si starší syn vybral sušenky a já vzala sobě a mladšímu synovi bezlaktózové máslo. Výběr pro lidi s dietním omezením téměř žádný. 

V dalším marketu už to bylo lepší. Gluten free prodavačkám moc neříká, senza glutine taky nic moc








                        Noční procházka po Bibione s návštěvou obří samoobslužné zmrzlinárny


                                                              Na žralokyyyyy!!! 













Jedno políčko vinné révy mělo konstrukci  sítí a přítel prý na mě- to je pořádná ochrana a ne jak ta tvoje zelena smrt (no jo pro příští rok to budu muset vymyslet jinak, já naštěstí mrtvolky ptáčků nemela, ale náš soused má síť na rakytníku a tam mel 2 zamotané špačky už kaput









Kluci byli pryč jsem si uvařila oběd, koupila jsem si tu super koření, teda mi chutná, na kluky je asi moc pálivé, pro mě tak akorát 



                                                                     Benátky











  
Já v Benátkach s nima nebyla, v tom vedru se mi nikde litat nechtelo, mela jsem den pro sebe hezky u moře 

                           A po příjezdu (jeli autem do Latisany a pak vlakem) pořádný nášup 




Tady ta restaurace mela na svých stránkách uvedeno , že bezlepková pizza není problém. Bohužel tomu tak není. Nakonec si syn objednal masitá žebra s polentou a bramborem. Já mela lasaně, nejlepší jaké jsem kdy v životě jedla





Po 5 dnech konečně ranní kávička (po antibiotikách mě pobolívá žaludek, jsem nechtěla riskovat) Ty tlustostěnné hrnky na kávu musím pořídit i domů 



Až poslední den před odjezdem se tatínkovi podařilo sehnat restauraci, kde nám tu bezlepkovou pizzu opravdu udělali (a na jídelním lístku byla i čeština) 





Můj obrovský výborný salát a dva druhy mozzarely (vzala jsem si laktázu a trnula co tolik čerstvého sýra s mými střevy udělá, ale v poho ) 




                        Dnes jsme byli na pláži, kde se teda moc neuklízí, všude strašně moc řas. 

Dnes jsme si půjčili šlapadlo se skluzavkou, kluci se vyblbli, nejvíce se jim líbila práce s kotvou



                                  Konec dne je zakončený zmrzlinou z bezlaktozového mléka 


                                                       Syn si veze domu suvenýr


Hodnocení : 
Ubytování za 4 - šílený smrad zatuchliny, ve skříních a všude 
V areálu mohou být psi, super, jenže někteří paníčci po svých mazílčcích neuklizí, hovínka jsou všude a přímo pod nohama, přitom resort je plný malých lítajících děcek, každou chvíli někdo do hovínka šlápl
Nikdo z cestovky se nezajímal, nestaral, ani si nepřevzali bungalov
Opravdu nejsme nároční, ale příště už tady opravdu nee


  

                                                    A naše dnešní večeře, konečně doma !!!

Cestování 11hodin i když po dálnici je opravdu úmorné

Žádné komentáře:

Okomentovat