úterý 16. července 2024

Džungle

Přítel je z mojí zahrady nanervy. žádný řád, jen chaos. když vyroste rajče mezi cuketami, tak ho tam prostě nechám. když se rajčata začínají plazit po zemi, tak je tak prostě nechám. nepleju, nemám na to čas - chodím do práce, starost o domácnost a rodinu. a to mi zahrádka připadala kdysi malá a teď je toho na mě až nad hlavu . . . . .


U Jahodárny Brožany jsem si v lednu objednala Slezovou růži Double Pink. A přišla mi směska. Stejně tak to dopadlo s orlíčky. Z jiřin mi od nich nevylezla ani jedna rostlinka z šesti hlíz. Co jsem u nich nakoupila i předtím, tak to také nedopadlo dobře, bohyšky přežily, ale živoří. Tuto společnost za sebe teda nedoporučuji !!!
P.S. 08/08/2024 Právě probíhá proces reklamace, jako hrozné . . . . .





                                              Pařeniště nejde přes listy cuket skoro vidět. V koutku se krčí jedna jediná wasabina



                                                  Růže Karpatia to rozjela ve velkém




Žádné komentáře:

Okomentovat