pátek 23. září 2016

Balkón





Včera začal oficiálně podle kalendáře první podzimní den - stihla jsem vyzdobit balkon - ještě by to chtělo nějaká světýlka. Okna jako vždy na Vánoce a Velikonoce už jsem ale vyzdobit nestihla - vystřihuji z papíru - už jsem začla, ale ještě to nemám hotové.





V létě mám na balkoně buď muškáty a nebo surfinie, petunie, begonie a hlavně bylinky - mátu, meduňku, rozmarýn, kadeřavou petrželku, pažitku a pak měsíček, někdy lichořeřišnici. Letos je divné počasí - ráno velká zima a odpoledne teplo, takže jsem začla letos letničky ,,vyřazovat,, dříve a hurá na podzimní výzdobu:-))


Letos jsem si poprvé pořídila okrasné papričky a kapustu. Dotáhla jsem domů taky obrovskou mexickou dýni - starší syn si z loňska pamatoval, jak jsme zdobili menší kousek a moc se mu to líbilo, pořád se ptal zda budeme letos taky zdobit a vyřezávat dýně, tak jsem ,,ulovila,, tu největší co v obchodě byla k mání


Okrasná kapusta se začíná vybarvovat při nižších teplotách, zvládne prý teplotu až do minus5 - tak to jsem zvědavá




Z bylinek jsem si nechala mátu - tu pužívíme a potřebujeme pořád


A netřesk - taky prý zvládne zimu v pohodě, no ale radši ho nějak zazimuji a nebo dám na společnou chodbu k vánočním kaktusům










A můj závěs na který jsem se už dlouho chystala.....

S klukama půjdeme ještě na kaštánky, šišky a listí - budeme dělat další podzimní výrobky a výzdobu...

Na PODZIM se vždycky těším hlavně kvůli těch nádherných barev listí - odstíny, hnědé, oranžové, červené - dýně, šípky a taky na burčák:-)) a pak pečený čaj na který se už chystám.....

Žádné komentáře:

Okomentovat